گیفت کارت ریکستی چيست
گیفت کارت ریکستی چيست

گیفت کارت ریکستی چيست

ریکستی كارت چيست

ریکستی يك سیستم پرداخت امن يا به عبارتی ديگر یک کارت پیش پرداخت شده برای استفاده کاربران سراسر جهان می باشد كه می توانند برای خريد هزاران بازی آنلاین چند نفره ، بازی های موبایلی ، خرید سکه و اعتبار و دانلود مطرح ترين و بزرگترين بازی های فروشگاه های آنلاين از آن استفاده كنند.

اگر قصد خرید از فروشگاه های آنلاين امریکا و برزیل را دارید با خريد گيفت كارت ریکستی می توانید از بيش از 600000 فروشگاه معتبر در سراسر دنيا خرید انجام دهيد ، حساب کاربری خود را شارژ كنيد و به اکانت خود اعتبار ببخشید بدون وارد كردن و مشخص كردن اطلاعات شخصی و بدون نياز به کارت های اعتباری ( مستر كارت ، ويزا كارت ، ويزا كارت مجازی ) يك پرداخت امن با گیفت کارت ریکستی انجام دهید به عبارتی ديگر شما با چنج كردن و تبديل كردن پول نقد خود به گيفت كارت ريكستی با اعتبار دلخواه می توانيد از فروشگاههای معتبر جهان خریداری كنيد.

 

از جمله بازی هايی که از ریکستی كارت در آن ها استفاده می شود می توان به :

بازی کراس فایر Cross Fire ، Arche Age ، بازی‌ های شرکت Aeria Games ، World Of Tank ، Warframe ، Roblox ، Rift ریفت یا شرکت تالیسمان Talisman Gmae

اشاره نمود كه با خريد گيفت كارت RIXTY می توان هزینه این بازی ها و هزاران بازی ديگر را پرداخت نمود و حتی امكان پرداخت سکه و یا نقد در حین بازی ها نيز هستید.

در فروشگاه گيفت كارت 21 خريد گيفت كارت ريكستی در اعتبارات ( 5 دلاری ، 10 دلاری ، 20 دلاری ، 25 دلاری ، 50 دلاری ، 100 دلاری ) موجود و قابل خريد می باشد كه بلافاصله پس از خريد كد گيفت كارت ريكستی خريداری شده به شما تحويل داده می شود.

 

روش های پرداخت با گیفت کارت ریکستی

1- پرداخت از طريق همان سایت يا فروشگاه آنلاينی كه می خواهيد خريد كنيد : گزينه پرداخت بوسيله ريكستی را انتخاب كنيد كه در اين صورت با اتصال به سايت ريكستی با ريكستی كارت خريداری شده پرداخت خود را انجام دهيد.

نكته ) پرداخت هایی که با ریکستی كارت انجام می دهید برخلاف كارت های اعتباری ديگر شامل هيچ کارمزد و مالیات نمی شود و کارمزد پرداخت با گيفت كارت ریکستی 0 دلار است. همچنين از طریق Account Settings  می توانید از تراکنش های خود در ریکستی مطلع شوید.

2- پرداخت از طريق شارژ اكانت ريكستی : وارد اكانت خودتان در سايت ريكستی شويد ( user و password اكانتتان را وارد كنيد ) و کد گیفت کارت ریکستی خريداری شده را در اکانتتان رديم كنيد و پرداخت خود را انجام دهيد. ( در ادامه مقاله آموزش داده می شود )

 

مشخصات گیفت کارت ریکستی

  • گيفت كارت ريكستی شامل يك كد 16 رقمی است.
  • واحد پول ریکستی در همه جاي دنيا  فقط دلار آمریکا می باشد.
  • بدون كارمزد و ماليات در پرداخت.
  • فقط در وب سايت های اینترنتی و فروشگاه هاي آنلاين قابل استفاده است.
  • مبلغ موجود در گیفت کارت پس از اینکه پرداخت انجام شد غیر قابل برگشت است.
  • ريكستی كارت قابل شارژ و انتقال اعتبارنمی باشد.
  • مبلغ موجود در گیفت کارت rixty پس از اینکه پرداخت انجام شد غیر قابل برگشت است.
  • بدون نياز به کردیت کارت و سپرده بانکی مبلغ مشخصی در حساب ريكستی خود با استفاده از گيفت كارت ريكستی شارژ و پرداخت کنید.

برای اطلاع از لیست کامل محصولات قابل تهیه و خريد با ريكستی كارت به بخش فروشگاه ريكستی به آدرس https://www.rixty.com/shop مراجعه فرماييد.

 

آموزش پرداخت از طريق شارژ اكانت ريكستی

1- با آی پی غير از ايران وارد سايت ريكستی شويد.

2- با وارد كردن يوزر و پسورد اكانت ريكستی وارد اكانت خود شويد.

3- بر روی گزینه ی Redeem code کلیک كنيد.

4- کد 16 رقمی ريكستی كارت خريداری شده را  در کادر مشخص شده وارد كنيد و سپس بر روی گزینه ی Redeem کلیک نمایید.

5- حساب کاربریتان شما با موفقيت شارژ شد.

برای آموزش تصويری استفاده از گيفت كارت ريكستی به بخش آموزش و راهنما مراجعه فرماييد.