گيفت كارت فيسبوك چيست
گيفت كارت فيسبوك چيست

گيفت كارت فيسبوك چيست

گيفت كارت فيسبوك چيست ؟

فیسبوک facebook اولين و بزرگترین شبکه اجتماعی جهان است كه ايده ها ، ابتكارات و نوآوری ها دنياي ارتباط مجازی را وارد فاز تازه ای كرد.

اين شبكه اجتماعی پر طرفدار غير از امكانات عمومی ( ارسال و دريافت پيام ، اضافه كردن كاربران به فهرست دوستان ، ايجاد نمايه شخصی و غيره ) دارای امكانات اختصاصی مانند بازی های آنلاين محبوب ، برنامه ها و اپليكيشن های متفاوت و جذاب اين شبكه و سفارش تبليغات در سايت فيسبوك است كه برای استفاده از اين امكانات نياز به خريد گيفت كارت فيسبوك يا همان خريد اعتبار فيسبوك كه در واقع واحد پول مجازی facebook است را داريد.

استفاده از امكانات اختصاصی فيسبوك رايگان نيست و نياز به خريد گيم كارت فيسبوك يا همان خريد اعتبار فيسبوك است و بدون تهيه آن به اين امكانات دسترسی نخواهيم داشت.

اعتبار فيسبوك چيست ؟

  • اعتبار فیسبوک واحد پول مجازی فیسبوک است که كاربران با خرید گیفت کارت فیسبوک دارای اعتبار فیسبوک شده و قادر به خرید درون بازی‌ها ، برنامه‌ها ، اپليكيشن ها و ايجاد سفارش تبليغات در شبكه يا سیستم فیسبوک می شوند.
  • ارزش اعتبار فيسبوك در شبكه FaceBook به اين صورت است كه هر دلار آمريكا برابر با 10 اعتبار فيسبوك است. مثلا شما با خريد گيفت كارت 10 دلاری فيسبوك و رديم كردن آن در شبكه فيسبوك دارای 100 اعتبار فيسبوك خواهيد شد كه از آن می توانيد در تمام امكانات اختصاصی گفته شده فيسبوك استفاده كرد.
  • گیفت کارت facebook را می توان با دلار آمریکا ، پوند انگلیس ، یورو یا کرون دانمارک خریداری كرد.
  • گيفت كارت فيسبوك به نام های زيادی از جمله گيم كارت فيسبوك ، اعتبار فيسبوك ، شارژ اكانت فيسبوك و غيره شهرت دارد.
  • اعتبار فيسبوك در سايت خريد گيفت كارت گيفت كارت 21 در اعتبارات ، اعتبار 5 دلاری فيسبوك ، اعتبار 10 دلاری فيسبوك ، اعتبار 25 دلاری فيسبوك ، اعتبار 50 دلاری فيسبوك ، اعتبار 100 دلاری فيسبوك موجود و قابل تهيه می باشد كه پس از خريد به صورت آنی گيفت كارت فيسبوك خريداری شده خود را از گيفت كارت 21 تحويل بگيريد.

آموزش استفاده از گيفت كارت فيسبوك يا اعتبار فيسبوك

برای شارژ اکانت فیسبوک یا گیم کارت فیسبوک چند مرحله ساده پيش رو داريم كه با هم آنها را مرور می كنيم :

  • 2- نام کاربری و پسورد خود را در سایت فیسبوک لوگين ( Log in ) کنید.
  • 3- پس از ورود به سایت فیسبوک روی دکمه Redeem Code كليك كنيد.
  • 4- پس از وارد شدن به صفحه جديد کد گیم کارت فیسبوک خریداری شده از فروشگاه خريد گيفت كارت گيفت رو ( giftro.ir ) را وارد كرده و برای شارژ اکانت روی دکمه Redeem كليك كنيد.
  • 5- پس از رديم كردن گيفت كارت فيسبوك نياز به انتخاب اعتبار بازی است که قصد خرید اعتبار فیسبوک از آن را دارید بدين منظور گزینه مورد نظر را انتخاب نموده و روی گزينه continue کلیک کنید.

اکنون تمام موجودی گیفت کارت facebook شما به شارژ اکانت فیسبوک تبدیل شده كه می توانيد از اعتبار آن برای خرید موارد مورد نیاز بازی ها ، اپلیکیشن ها و یا فعال کردن تبلیغات در فیس بوک استفاده کنید.

برای آشنايی بيشتر با گيفت كارت و اعتبار فيسبوك و آموزش استفاده و نحوه رديم كردن كد گيم كارت فسبوك به بخش آموزش و راهنما سايت مراجعه فرماييد.