گيفت كارت استيم چيست
گيفت كارت استيم چيست

گيفت كارت استيم چيست

استيم چيست ؟

استيم يك شبكه جامع و وسيع آنلاين بازی ها برای گيمرهاست. كه از ان به عنوان يك پلتفرم نرم افزاری بر پايه سرگرمی و يك شبكه اجتماعی متشكل از گيمرها نام برده می شود. كه امروزه چهره بازی های رايانه ای است كه با بيشتر شركت های بزرگ بازی سازی مانند sega ، ubisoft ، activison و … قرار داد دارد و دارای قابلیت‌های بسياری همچون بازی‌های دسته جمعی آنلاین ( بازی های چند نفره یا MultiPlayer بر روی این شبکه ) ، ضد تقلب، جوایز ، امكان ثبت نظرات و امتياز به هر بازی را دارد.

شبکه جهانی استیم فروشگاه گسترده ای از بازی های PC ، Mac و Linux است. اين شبكه وسيع تر از آن است كه فقط بازی های پولی را سرویس دهی كند ، بلکه در اين شبكه برای گيمرها و کاربران بازی های رایگان بسياری از جمله warfare ،  hawken team fortress و … وجود دارد كه برای استفاده از آنها نيازی به خريد و پرداخت هزينه نيست.

در این فروشگاه گیفت کارت استیم انگلیس , گیفت کارت استیم آرژانتین و گیفت کارت استیم ترکیه نیز در اعتبارات مختلف موجود و قابل خریداری می باشد.

امكانات و قابلیت های استیم

  • قابلیت بازی های گروهی و تحت شبکه
  • امکان بروز رسانی کردن بازی ها
  • ذخیره سازی ابری اطلاعات
  • امكان برقراری چت صوتی و تصویری برای بازی های آنلاین
  • ایجاد ارتباط با شبکه های اجتماعی
  • و …

از جمله قابليت های شبكه استيم می باشد. همچنين اين شركت برای امنيت بيشتر از هك اكانت استيم و ورود هكرها به حساب كاربری فضای امنیتی بیشتری ايجاد نموده و امنيت بيشتری برای اين شبكه فراهم ساخته است.

گيفت كارت استيم چيست

گیفت کارت استیم ( كارت اعتباری steam ) يكی از امكانات شركت استيم و بهترین راه‌ برای خرید بازی‌ های استیم است كه تولید یکی از محصولات شرکت پخش و تولید بازی valve است.

می توان گفت كه گیفت کارت استیم ساده ترین و بهترین راه برای افزایش اعتبار و شارژ اکانت استیم شما برای خريد بازی های استيم و انجام بازی های آنلاین است.

يكی از مهمترين دلايل محبوبيت گيفت كارت استيم در بين كاربران و گيمرها وجود نداشتن هيچگونه محدوديت مكانی در سرویس استیم شرکت Valve است.

گیفت کارت Steam ( استيم ) و Steam Wallet ( استيم والت ) مانند پول برای والت شما هستند كه در شبکه استیم برای خرید نرم افزار ، بازی ها و هر چیز دیگری می توان از آن استفاده كرد. همچنين توسط گیفت کارت استیم به گيمرها و كاربران اين شبكه این امکان داده می شود تا بتوانند بروزرسانی بازی ها و نرم افزارها را به طور خودکار دریافت كنند.

امكانات استفاده از گيفت كارت استيم

  • دسترسی مستقیم به هزاران بازی
  • خرید بازی با استیم گیفت
  • ذخیره روی فضای ابری (Cloud)
  • دریافت خودکار آپدیت بازی ها
  • ایجاد و خرید اضافات ویژه بازی ها از Steam workshop ( با استفاده از گیفت کارت )
  • امکان عضویت با گیفت کارت استیم در شبکه مجازی STEAM جهت ارتباط با دیگر گیمر ها
  • چت و گفتگو با دیگر گیمر ها حین بازی (هیجانی که هیچ وقت تمام شدنی نیست)
  • استفاده از کلیه امکانات بر روی هر دستگاه و پلتفرمی PC – Mobile – TV – Linux
  • تبديل شدن اکانت استیم ( حساب استیم ) شما به Steam Wallet استیم والت یا والت استیم یا کیف پول استیم والت و امكان پرداخت با آن

در اين فروشگاه خريد گيفت كارت استيم امريكا در اعتبارات 1 دلاری تا 100 دلاری و گيفت كارت استيم انگليس در اعتبارات 10 پوندی تا 100 پوندی موجود و قابل تهيه می باشد. كه بلافاصله پس از خريد به شما تحويل داده می شود.

دانلود استیم

جهت استفاده از کلیه امكانات شبكه استيم ( سرویس ها، بازی ها و برنامه های steam ) و بهره گیری از مزایای steam wallet ابتدا بايد برنامه استيم را دانلود كنيد ( دانلود برنامه استیم ) كه در اينجا کافیه روی کلید سبز رنگ Install Steam Now کلیک نماييد ( كليه کاربران سیستم عامل Mac اپل و حتی کاربران سیستم عامل لینوکس قادر به دانلود استیم می باشند).

آشنايی با امكانات برنامه استیم

بعد از دانلود برنامه استیم بايد يك اكانت در آن بسازيد و پس از ساخت اکانت برای فعال سازی اكانت استيم خود نیاز دارید که یک بازی آنلاین خریداری و فعال کنید.

با فعال سازی اكانت استيم خود می‌توانید از كليه قابلیت‌های استیم مانند فروشگاه استیم و بازی‌های مجانی بهره بگيريد. همچنين در بخش اخبار استیم آخرین و به روزترين خبرهای مربوط به بازی‌ها، ویدئوها و عکس‌های بازی‌ها در صفحه مربوط به هر بازی وجود دارد كه افراد می‌توانند در شبكه استیم نظرات خود را بر روی بازی‌هایی که خریداری و انجام داده‌اند ثبت کنند.

با ساخت اکانت steam می‌توانید با دوستان خود در استیم ارتباط برقرار کنید و در بخش‌های مربوط به چت به صحبت بپردازید و لیست بازی‌ها و فعالیت‌های آن‌ها را بررسی کنید.

آموزش ساخت اكانت استيم

1) ابتدا آی پی اينترنت خود را با آی پی اكانت استيم ( كشور استيم ) يكی كنيد.

2) به سايت استيم برويد و بر روی گزینه ی Join Steam در سایت استیم کلیک كنيد. (در صورت داشتن اکانت از Sign in استفاده كنيد)

3) در قسمت Create a Steam account name نام کاربری خود در استیم را وارد كنيد.

  • در قسمت Choose a Password رمز عبور مورد نظر خود را وارد كنيد.
  • در قسمت Re-enter password مجدد رمز عبور خود را وارد كنيد.
  • در قسمت Your current email address ایمیل خود را وارد كنيد.
  • در قسمت Re-enter email address مجدد ایمیل خود را وارد كنيد.
  • در قسمت Enter the characters above کلمه ی امنیتی یا همان کپچا طراحی شده توسط استیم را به درستی وارد كنيد.

نکته) اگر سن شما كمتر از 13 سال است استیم به شما اجازه ی ساخت اکانت نمی دهد. در نتیجه در انتهای صفحه تیک کنار گزینه ی I agree AND am 13 years of age or older را فعال نمایید.

پس از اطمینان از صحت اطلاعات وارد شده بر روی گزینه ی Create my account کلیک كنيد.

اكانت استيم شما با موفقيت ساخته شد.

آموزش رديم كردن گيفت كارت استيم

1) بر روی نام خود کلیک کرده و گزینه ی Account را باز كنيد.

2) بر روی گزینه ی Add found to your steam wallet کلیک كنيد.

3) بر روی گزینه ی Redeem a steam gift card or wallet code کلیک نمایید.

4) کد گیفت کارت استیم خريداری شده خود را در کادر مشخص شده وارد نمایید و بر روی Continue کلیک كنيد.

5) در اينجا بايد والت شما بر روی کشور مورد نیازتان تنظیم شود. بعد از زدن کد استیم ولت شما به صفحه ی ديگر هدایت می شوید که باید در ابتدا

آدرس و زیپ کد مورد نظر خود را وارد كنيد تا استیم به شما اجازه ی ردیم گیفت کارت اعتباری را بدهد. برای این کار نیاز است که کشور گیفت کارت

و کشور اکانت شما یکسان باشد ( برای استفاده از آدرس صحیح می توانید از گوگل مپ كمك بگيريد ).

  • در قسمت Street Address و Street Address line 2 مشخصات خیابان مورد نظر را وارد كنيد.
  • در قسمت City شهر مورد نظر خود را وارد كنيد.
  • در قسمت state ایالت مورد نظر خود را وارد كنيد.
  • در قسمت Country کشور مورد نظر خود را وارد كنيد.
  • در قسمت Zip or postal code نیز زیپ کد / پستال کد / کد پستی خود را وارد کنید و بعد از اطمینان از صحت اطلاعات وارد شده بر روی
  • Countinue کلیک كنيد.

حال استیم ولت شما بر روی کشور مورد نظرتان تنظیم شده است.

پس از خرید گیفت کارت استیم و ساخت اکانت (حساب کاربری) :

با خرید گیفت کارت استیم و رديم كردن کد گيفت كارت خريداری شده در حساب کاربری خود می توانید اکانت خود را به مقدار اعتبار گيفت كارت خريداری شده شارژ نموده و خرید دلخواه خود را از شرکت استیم انجام دهید و به امكاناتی از قبيل: آرشیو بازی‌های بی‌نظیر ، قابلیت بازی آنلاین با دوستان و افراد دیگر ، فضایی برای ذخیره سازی آنلاین بازی‌ها و امکان آپدیت خودکار بازی ها و نرم افزارها دسترسی داشته باشید.

پس از خرید، دیگر مهم نیست که در حال کار با چه سیستم عاملی ( مک ، ویندوز ، لینوکس ، تلفن هوشمند یا تلویزیون ) باشید استیم همواره با شماست. همچنين شما از شرکت های طرف قرارداد استیم نیز می توانید عناوین بازی های کامپیوتری ، نرم افزار و … را تهیه کنید.