گيفت كارت اسپاتيفای چيست
گيفت كارت اسپاتيفای چيست

گيفت كارت اسپاتيفای چيست | آموزش گيفت كارت اسپاتيفای

اسپاتیفای چيست

اسپاتیفای يكی از قدرتمندترين سرويس های موسيقی در جهان می باشد كه گلچينی از بهترین قطعات موسیقی جهان را در خود جمع آوری كرده و در دسترس کاربران به دو صورت رايگان و پریمیوم قرار داده است.

اسپاتیفای یک بانک بزرگ موسيقی است كه در خود حدود ۱۵ میلیون قطعه موسیقی جای داده است و تشكيل شده از از موزیک ها ، خواننده ها و هنرمندان است كه به وسيله آن می توان يك آلبوم يا مجموعه ای کامل از آهنگ های مورد علاقه ، جديد و روز دنيا را ساخت. به آنها گوش كرد و همزمان بوسيله 3 دستگاه مختلف به صورت آفلاین به آنها دسترسی داشت ( اما امکان پخش انلاین موسیقی به صورت همزمان از هر سه دستگاه را ندارد مثلا بوسيله موبايلتان می توانید آهنگی که در لپ تاپ در حال پخش است را کنترل کنید ).

همچنين با توجه به آهنگ هایی که گوش داده اید اسپاتیفای یک لیست پخش از سبك آهنگ هايی كه بيشتر گوش داده ايد به شما پیشنهاد می دهد و می گويد ممکن است از این موزيك ها نیز استقبال کنید.

اسپاتیفای (Spotify) بر روی پلتفرم های مختلف از جمله ويندوز ، نسخه وب ، دسکتاپ PC ، موبایل (iPhone آیفون، آیپاد iPod، آیپد iPad و گوشی های اندروید Android) قابل اجرا می باشد.

 

گيفت كارت اسپاتیفای چيست

اکانت اسپاتیفای پرمیوم ( Premium ) با اكانت رايگان ( Free ) از نظر نوع دسترسی ها و مزايا و امكانات بسيار متفاوت است. كه اگر می خواهيد از تمامی امكانات سرويس اسپاتيفای استفاده كنيد بايد از اكانت پريميوم ( پولی ) استفاده كنيد كه با خريد گيفت كارت اسپاتیفای اين امكان وجود دارد.

در فروشگاه گيفت كارت 21 امكان خريد گيفت كارت اسپاتيفای در اعتبارات 10دلاری ( يك ماهه ) ، 30 دلاری ( سه ماهه ) 60 دلاری مهيا گرديده كه با خريد گيفت كارت در اعتبار مورد نظر خود می توانيد بصورت آنی گيفت كارت spotify خريداری شده خود را تحويل بگيريد.

 

كاربرد اكانت اسپاتیفای پرمیوم

  • دسترسی نامحدود به موزيك ها
  • پخش نامحدود موسيقی ها ( برخلاف نسخه رايگان كه در ماه فقط 20 ساعت می توان موزيك گوش داد )
  • پخش با کیفیت بالاتر موسیقی
  • دسترسی به بخش های ویژه
  • پخش موسیقی های داخل موبایل
  •  پخش موسیقی از Spotify روی موبایل
  • حالت آفلاین برای نسخه دسکتاپ
  • حالت آفلاین برای نسخه موبایلی
  • پخش Spotify از طریق سیستم های موسیقی

 

آموزش ثبت نام در سايت اسپاتیفای

 ۱- استفاده از اکانت فیسبوک

۲- ثبت نام مستقیم اسپاتیفای

  • در روش اول بر روی دکمه ی SIGN UP WITH FACEBOOK کلیک كنيد و سپس دكمه Okay را بزنيد تا ثبت نام شما كامل شود.
  • اما در روش دوم بايد فرم ثيت نام را تكميل نماييد كه پس از تكميل اكانت اسپاتيفای شما ساخته خواهد شد و وارد صفحه دانلود اسپاتيفای می شويد كه به صورت اتوماتيك فايل نصب spotify دانلود می شود.

 

آموزش وارد كردن كد گيفت كارت اسپاتیفای

1- وارد وبسایت اسپاتیفای ( spotify.com ) شويد

2- با کلیک بر روی Log In وارد حساب کاربری شويد

3- نام کاربری و پسورد اكانت اسپاتيفای خود را وارد نماييد.

4- پس از وارد شدن به ناحیه کاربری مطمئن شويد که کشور (‌ Country ) اکانت شما آمریکا است. سپس برای وارد کردن کد گیفت کارت اسپاتیفای روی عبارت Redeem کلیک نماييد.

5- در صفحه وارد شده کد گیفت کارت خريداری شده خود را وارد کرده و بر روی دکمه Redeem کلیک کنید.

6- در مرحله آخر یکی از اکانت های ویژه اسپاتیفای را انتخاب کنید تا اکانت شما از حالت رایگان به حالت پريميوم تغییر حالت دهد.

برای آموزش و آشنايی بيشتر با گيفت كارت اسپاتيفای به بخش آموزش و راهنما سايت مراجعه فرماييد.