گيفت كارت اسكايپ چيست
گيفت كارت اسكايپ چيست

گیفت کارت اسکایپ چيست ؟

گیفت کارت اسکایپ ( Skype Gift Crad ) يا شارژ اسكايپ بهترین ، ساده ترین و ارزان ترين راه برای شارژ اکانت و تماس تلفنی به سرتاسر جهان است.

 

اسکایپ چیست ؟

skype یک نرم افزار قدرتمند و کاربردیست که توسط مايكروسافت ارائه شده است كه بهترين مزيت و كاربرد آن امكان برقراری تماس تلفنی صوتی و تصویری در سرتاسر دنياست.

نرم افزار اسکایپ به دو صورت رايگان و غير رايگان ( استفاده از گيفت كارت اسكايپ جهت شارژ اكانت اسكايپ ) برای كاربران عرضه گرديده است كه در نسخه ی رايگان خيلی از مزيت ها و امتيازهای اسكايپ وجود ندارد كه در ادامه توضيح خواهيم داد.

 

تماس اسكايپ skype ( رايگان ، تلفن ثابت ، تلفن همراه )

برقراری تماس با اسكايپ به صورت رايگان فقط با تماس داخل شبکه ای skype امکان پذیر است به صورتی كه هر دو کاربر داخل شبکه اسکایپ باشند و از اسكايپ استفاده كنند. اما وقتی كه می خواهيد با خارج از شبکه ی اسکایپ تماس برقرار كنيد ( تلفن همراه یا تلفن ثابت ) باید هزینه آن را با خرید گیفت کارت skype پرداخت كرد به صورتی كه با خريد گيفت كارت اسکایپ ، حساب کاربری خود را شارژ كرده و با شبکه های خارج از اسکایپ نیز تماس بگیرید.

هزينه تماس بين المللی با اسكايپ بسيار ارزان است و با كارت های اعتباری اسكايپ می توان پرداخت نمود. همچنين به غير از تماس صوتی اسكايپ با داشتن اينترنت پر سرعت امكان برقراری تماس ويديوئی با مخاطب و كاربر مورد نظر نيز خواهيد داشت.

مزایای استفاده از گیفت کارت اسکایپ :

  • ایجاد تماس های بین المللی از هر تلفنی با کمترین هزینه تماس
  • تماس تلفنی با اسکایپ بوسيله WiFi
  • ارسال SMS با اسکایپ
  • تماس تلفنی به موبایل ها و تلفن ثابت سرتاسر جهان
  • تماس گروهی همزمان با بیش از 25 نفر
  • گرفتن شماره اختصاصی اسکایپ
  • ایجاد Call Forwarding اسكايپ
  • استفاده از Caller ID اسكايپ
  • و ….

 

آموزش شارژ کردن اکانت اسکایپ

پس از خريد گيفت كارت از فروشگاه گيفت كارت 21 يا از فروشگاه گيفت رو ( نمايندگی فروش گيفت كارت در ايران ) https://giftro.ir برای شارژ اكانت اسكايپ چند مرحله ساده پيش رو داريد :

1 – اسکایپ را باز کنید پس از لاگین ، در قسمت نوار بالای منو روی اولین گزینه كه Skype است کلیک کنید.

2 – روی گزينه Account کلیک کنید.

3 – در صفحه باز شده روی Redeem Voucher کلیک كنيد.

4 – در صفحه ی جدید کد شارژ اسکایپ ( گيفت كارت اسكايپ ) را وارد و بر رویRedeem کلیک نماييد.

5- اكانت اسكايپ skype شما شارژ  شد می توانید از آن استفاده كنيد.

در فروشگاه گيفت كارت 21 خريد گيفت كارت اسكايپ آمريكا ( در اعتبارات 10 دلاری و 25 دلاری ) و گيفت كارت اسكايپ انگليس ( در اعتبارات 10 پوندی ) موجود و با مناسب ترين قيمت قابل تهيه می باشد.

براي آموزش تصويری و كامل استفاده از گيفت كارت اسكايپ و نحوه رديم كردن كد اسكايپ و برقراری تماس با اسكايپ به بخش آموزش و راهنما سايت مراجعه فرماييد.