گيفت كارت ويزا كارت چيست
گيفت كارت ويزا كارت چيست

گيفت كارت ويزا چيست

گيفت كارت ويزا كارت چيست ؟

گيفت كارت ويزا visa بدليل قابليت ها و امكانات بين المللی زيادی كه دارد يكی از پر فروش ترين گيفت كارت ها در ايران و از پر طرفدارترين گيفت كارت در حوزه پرداخت غیرحضوری آنلاین در جهان می باشد كه مهمترين دليل آن اين است كه با خريد گيفت كارت ويزا می توان از 95 درصد سايت های جهان و 100 درصد سايت های آمريكايی پرداخت انجام داد به عبارت ديگر مادر همه ی گيفت كارت ها می باشد.

گيفت كارت ويزا يا همان ویزا کارت امریکا گیفت کارتی مناسب برای هديه دادن به دوستان با اعتبار قابل تعيين و مشخص است و بيشترين كاربرد آن برای افرادی ست نياز به کارت های اعتباری با شارژ مشخص جهت خریدهای اینترنتی دارند.

كاربرد اين گيفت كارت در ايران برای خرید اینترنتی از سایت های خارجی و تبادلات اینترنتی است و هموطنان می توانند بدون محدودیت سایر گیفت کارت ها از این کارت ها استفاده کنند.

 

نكات مهم در مورد گيفت كارت ويزا

– گيفت كارت ويزا فقط در سايت ها و فروشگاه های آمريكايی قابل استفاده می باشد.

– اين گيفت كارت ها قابل شارژ نمی باشد و به صورت كارت هديه می باشد.

– تاريخ انقضاء كارت معمولا بين 7 تا 10 سال است.

– گيفت كارت ويزا خريداری شده از سايت گيفت كارت 21 ( https://giftcard21.ir ) می باشد و پس از خريد اسكن كارت را دريافت خواهيد كرد.

– گيفت كارت ويزا دارای پنل گردش حساب و چک کردن موجودی است جهت گرفتن موجودی و مشاهده تراكنش هايی كه به وسيله كارت انجام داده ايد می توانيد به سايت های vanillavisa.com ( برای گيفت كارت ويزا ) و Vanillamastercard.com ( برای گيفت كارت مستر ) مراجعه فرماييد.

– زمان تحويل گيفت كارت ويزا خريداری شده در گيفت كارت 21 ( https://giftcard21.ir ) و فروشگاه گيفت رو ( نمايندگی فروش گيفت كارت در ايران ) به صورت آنی می باشد و بلافاصله پس از خريد گيفت كارت مورد نظر به ايميل شما ارسال می گردد.

– برای جلوگیری از مسدود شدن گيفت كارت ويزا و يا گيفت كارت مستر خريداری شده هنگام استفاده ( پرداخت ) حتما آی پی خود را به آمريكا تغییر دهید و آدرسی غیر از ایران ( آدرس آمريكايی ) وارد کنید. برای يافتن آدرس آمريكايی از گوگ مپ كمك بگيريد.

نحوه ی پرداخت بوسيله ويزا كارت و مستر كارت بسيار ساده است دقيقا مثل پرداخت بوسيله كارت عابر بانك تان !!!

آموزش استفاده از گيفت كارت ويزا

    • قبل از ورود به درگاه ويزا آي پي خو را به امريكا تغيير دهيد و سپس وارد درگاه ويزا شويد.
    • در قسمت Card Type نوع کارت خود را انتخاب کنید ( visa یا master یا amex و يا… )
    • در قسمت Card Number شماره کارت ۱۴ تا ۱۶ رقمی روی کارت ويزا را وارد کنید.
    • در قسمت Card Holder Name می توانید نام خودتان را وارد کنید.
    • تاریخ انقضا كه شامل ماه و سال می باشد را به صورت دو رقم – دو رقم وارد کنید برای مثال 06 / 24 كه در آن 06 ماه و 24 سال  ( 2024 ) می باشد.
  • در قسمت Security Code ، کد سه رقمی پشت کارت ( cvv ) را وارد نمایید.

حال می توانید پرداخت خود را انجام دهید.

برای آموزش كامل استفاده از ويزا كارت و مستر كارت به بخش آموزش و راهنما مراجعه فرماييد.